Obchodní podmínky společnosti DL obaly s.r.o.
Všeobecné obchodní podmínky (VOP)
1. Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti DL obaly s.r.o., IČ: 29263221, DIČ: CZ29263221, se sídlem Liptál 555, 756 31 Liptál, zapsané v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 84593 (dále jen „Prodávající“) a zákazníkem (dále jen „Kupující“) upravují práva a povinnosti při nákupu zboží prostřednictvím e-shopu na adrese www.dlobaly.cz.
Veškeré informace o ochraně osobních údajů najdete ve Podmínkách ochrany osobních údajů.
Tyto Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli jednostranně měnit – změny neovlivní práva a povinnosti vzniklá před jejich účinností.
2. Definice
- Cena – částka za zboží bez dopravy;
- Cena za dopravu – částka za doručení a balné (zpravidla zdarma, individuálně řešeno);
- Celková cena – součet ceny a ceny za dopravu;
- Objednávka – závazný návrh Kupujícího na koupi zboží;
- Uživatelský účet – účet v e-shopu uchovávající historii objednávek;
- Kupující – fyzická či právnická osoba nakupující zboží;
- Zboží – produkty nabízené v e-shopu.
4. Ceny a platební podmínky
Veškeré ceny jsou v Kč a konečné (včetně DPH).
- Bankovní převod – splatnost do 7 dní od potvrzení Objednávky.
- Online platba kartou – probíhá okamžitě přes bránu Shoptet Pay.
- Dobírka – platba při převzetí zásilky.
- Hotově při osobním odběru – platba na provozovně.
Faktura bude zaslána elektronicky na e-mail Kupujícího a přiložena ke zboží.
Vlastnické právo k zboží přechází na Kupujícího až zaplacením Celkové ceny a převzetím zboží.
5. Obvyklé dodací lhůty
Zboží expedujeme jako výrobce do 2 pracovních dnů od potvrzení Objednávky. Doprava je zdarma; pokud zákazník zásilku nevyzvedne, náklady na uskladnění a vrácení zásilky hradí Prodávající.
Způsoby doručení:
- Kurýrní službou (Česká pošta, PPL, DHL, Zásilkovna apod.)
- Osobní odběr na provozovně DL obaly s.r.o.
- Výdejní místa Zásilkovna, Uloženka
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu; v případě poškození zásilku neprevezměte a ihned informujte Prodávajícího.
6. Reklamace a záruka
Reklamace se řídí občanským zákoníkem (§ 2099–2117) a zákonem o ochraně spotřebitele. Reklamaci uplatníte:
- E-mailem: reklamace@dlobaly.cz
- Poštou na adresu provozovny
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
7. Odstoupení od smlouvy
Výslovně zdůrazňujeme:
Kupující-spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Vrácení peněz včetně nejlevnějších původních nákladů na dopravu proběhne do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení nebo prokázání odeslání zboží zpět.Zboží je kupující povinen zaslat do 14 dnů od odstoupení
Oznámení o odstoupení zašlete na e-mail eshop@dlobaly.cz nebo pomocí níže uvedeného formuláře.
8. Ochrana osobních údajů
Podmínky zpracování osobních údajů naleznete zde. Údaje zpracováváme v souladu s GDPR; neposkytujeme je třetím stranám kromě dopravců a platebních partnerů.
9. Řešení sporů
Spotřebitelské spory lze řešit u České obchodní inspekce (www.coi.cz) nebo online na ec.europa.eu/consumers/odr.
10. Závěrečná ustanovení
- Právní vztahy se řídí právem České republiky.
- Prodávající může Podmínky měnit jednostranně – nové znění zveřejní nejméně 14 dnů před účinností.
- Vyšší moc: Prodávající nenese odpovědnost za události mimo svou kontrolu; pokud trvají déle než 10 dnů, obě strany mohou od smlouvy odstoupit.
- Uživatelský účet se ruší po 24 měsících neaktivity.
Účinnost od: 1. 1. 2025